Regulamin - Mag-Art

Przejdź do treści

Menu główne:

Regulamin pracowni rękodzieła MAG-ART

WARUNKI I ZASADY ZAMÓWIEŃ I SPRZEDAŻY

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Pracownia artystyczna Mag-art wraz ze sklepem jest własnością prywatną Magdaleny Zarównej, Bożejowice 29a 59-700 Bolesławiec
3. Wszystkie ceny w sklepie są cenami netto.
4. Ceną przyjmowaną w rozliczeniu jest cena obowiązująca w chwili składania zamówienia na towar.
5. Pracownia rękodzieła MAG-ART zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania lub wycofywania towarów, przeprowadzaniu i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
6. Składając zamówienie klient potwierdza iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego postanowienia.

II. ZAMÓWIENIA

1. Ze względu na oryginalność przedmiotów, które wykonywane są dla indywidualnego odbiorcy, klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu, kiedy zamówienie nie zostanie potwierdzone.
2. Klient może wycofać złożone zamówienie wyłącznie telefonicznie pod numerem 661 716 022 lub osobiście.
3. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

III. WYSYŁKA

1. Towar jest dostarczany w zależności od wybranej opcji za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty polskiej lub IN POST. Klient ma możliwość osobistego odebrania towaru  po wcześniejszym ustaleniu terminu. Istnieje również możliwość dowozu zamówionego towaru bezpłatnie na terenie miasta Bolesławiec (po wcześniejszym ustaleniu) i jego okolicach.
2. Standardowy czas realizacji zamówienia to 7 - 21 dni. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów z Pracownia rękodzieła MAG-ART, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji o czym każdorazowo klient zostanie poinformowany.
3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówienia spowodowane przez firmę kurierską

IV. REKLAMACJE

1. W momencie odbioru towaru w obecności kuriera Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić protokół reklamacyjny, który podpisuje przewoźnik. Jeżeli klient nie dokonał sprawdzenia przesyłki w momencie odbioru przewoźnik ma obowiązek spisać taki protokół w ciągu 7 dni od dostarczenia przesyłki. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie w oparciu o ten dokument.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien skontaktować się z Pracownią rękodzieła MAG-ART 661 716 022 lub mailowo pracownia@mag-art.pl, gdzie otrzyma instrukcje w sprawie dalszego postępowania.
3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wadliwy towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
4. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego