Regulamin - Mag-Art

Przejdź do treści

Menu główne:

Regulamin pracowni rękodzieła MAG-ART

WARUNKI I ZASADY ZAMÓWIEŃ I SPRZEDAŻY

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Pracownia artystyczna Mag-art wraz ze sklepem jest własnością prywatną Magdaleny Zarównej, Bożejowice 29a 59-700 Bolesławiec
3. Wszystkie ceny w sklepie są cenami netto.
4. Ceną przyjmowaną w rozliczeniu jest cena obowiązująca w chwili składania zamówienia na towar.
5. Pracownia rękodzieła MAG-ART zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania lub wycofywania towarów, przeprowadzaniu i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
6. Składając zamówienie klient potwierdza iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego postanowienia.

II. ZAMÓWIENIA

1. Ze względu na oryginalność przedmiotów, które wykonywane są dla indywidualnego odbiorcy, klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu, kiedy zamówienie nie zostanie potwierdzone – wykonane.
2. Klient może wycofać złożone zamówienie wyłącznie telefonicznie pod numerem 661 716 022.
3. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

III. WYSYŁKA

1. Towar jest dostarczany w zależności od wybranej opcji za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty polskiej lub IN POST. Klient ma możliwość osobistego odebrania towaru w siedzibie pracowni Mag-art po wcześniejszym ustaleniu terminu. Istnieje również możliwość dowozu zamówionego towaru bezpłatnie na terenie miasta Bolesławiec (po wcześniejszym ustaleniu) i jego okolicach.
2. Standardowy czas realizacji zamówienia to 7 - 21 dni. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów z Pracownia rękodzieła MAG-ART, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji o czym każdorazowo klient zostanie poinformowany.
3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówienia spowodowane przez firmę kurierską

IV. REKLAMACJE

1. W momencie odbioru towaru w obecności kuriera Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić protokół reklamacyjny, który podpisuje przewoźnik. Jeżeli klient nie dokonał sprawdzenia przesyłki w momencie odbioru przewoźnik ma obowiązek spisać taki protokół w ciągu 7 dni od dostarczenia przesyłki. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie w oparciu o ten dokument.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien skontaktować się z Pracownią rękodzieła MAG-ART 661 716 022 lub mailowo pracownia@mag-art.pl, gdzie otrzyma instrukcje w sprawie dalszego postępowania.
3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wadliwy towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
4. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego